KODEKS DOBRYCH PRAKTYK
BEZPIECZNY HOTEL - BEZPIECZNY GOŚĆ - BEZPIECZNE POWROTY
„Nawet najdalsza podróż zaczyna się od pierwszego kroku„
Lao Tzu
Szanowni Goście,
czując się odpowiedzialnymi za Państwa bezpieczeństwo, zdrowie i komfort podczas pobytu w naszym hotelu oraz dbając o bezpieczeństwo naszych pracowników wprowadziliśmy dodatkowe procedury i środki prewencyjne, dotyczące utrzymania szczególnej higieny i czystości w hotelu, mających na celu zminimalizowanie zagrożeń COVID – 19. Procedury bieżąco aktualizowane w oparciu o zalecenia WHO, sanepidu i systematyczne kontrolowane przez kadrę managerską.
Dołożymy wszelkich starań, by pobyt w naszym hotelu był bezpieczny, spokojny i pozostawił pozytywne, niezatarte wrażenia.
I. HOTEL
- Bieżący monitoring i wdrażanie zaleceń WHO i Ministerstwa Zdrowia. Ponadto hotel jest pod stałym nadzorem i współpracą z Sanepidem w Słupsku.
- Wszystkie pomieszczenia hotelu są systematycznie dezynfekowane przez certyfikowane firmy zewnętrzne mające zlecenie stałe na usługi dezynfekcji w obiekcie ( protokoły dezynfekcji są zamieszczone na naszej stronie www.perla-ustka.pl). Ponadto dokonywana jest regularna, bieżąca dezynfekcja certyfikowanymi środkami, pomieszczeń ogólnodostępnych, pokoi hotelowych przez personel hotelu.
II. RECEPCJA
- Przed przyjazdem Gość otrzymuje drogą e-mailową pakiet informacji dotyczących rozwiązań
anty COVID -19 z uwzględnieniem gastronomii. - Możliwość mierzenia temperatury (bezdotykowy termometr) przy wejściu Gościa do hotelu;
w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych recepcja uniemożliwia przyjęcie
Gościa do hotelu, procedura może być powtórzona – decyduje pracownik hotelu. - W przypadku pojawienia się Gościa w Hotelu z objawami choroby, Hotel zastrzega sobie prawo
do nie zameldowania z zachowaniem zadatku. - Stosowanie przez pracowników obsługi hotelu, maseczek, przyłbic, rękawiczek.
- Przy ladzie recepcyjnej stoi maksymalnie 1 Gość (ewentualnie rodzina 2 plus 2)
- Systematyczna dezynfekcja drzwi, klamek, powierzchni lady recepcyjnej, wózka, poręczy,
kanap, foteli itp. w lobby hotelu. - Wprowadza się ograniczenie liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji w lobby
hotelowym. Zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce – minimum 2
metry. - Informowanie Gości o wprowadzonych procedurach obowiązujących w hotelu jak również
wypełnienie przez Gościa ankiety aktualizacyjnej dotyczącej wiedzy o stanie zdrowia. - Obowiązują nowe godziny doby hotelowej 16.00:10.00.
- Zakaz bezwzględny przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych.
- Dezynfekcja kluczy po wyjeździe Gości.
- Każdorazowa, po użyciu, dezynfekcja sprzętów udostępnianych Gościom: rowery, kije, leżaki, itp.
III. POKÓJ HOTELOWY
- Obowiązkowe dezynfekowanie każdego opuszczonego przez Gościa pokoju przed przyjęciem kolejnego oraz na prośbę Gości podczas pobytu w hotelu po uprzednim ustaleniu godzin w jakich pokój będzie dostępny.
- Zwiększona częstotliwość dezynfekcji urządzeń, mebli, klamek, armatury, poręczy, pilotów TV, telefonów i innych urządzeń będących w pokoju oraz wietrzenie pokoju hotelowego.
- Wietrzenie pokoi, prosi się o pozostawienie uchylonych okien przez Gości hotelowych.
- Zmianie ulega także usługa sprzątania. Po przyjeździe do hotelu Goście otrzymuję w pokoju 3 worki, jeden na zabrudzone ręczniki, jeden na zabrudzoną pościel, i jeden na śmieci. Kiedy ręczniki i pościel muszą zostać wyprane, a śmieci muszą zostać usunięte, Goście proszeni są o umieszczenie worków w pobliżu wejść do ich pokoi w godzinach 8.00-9.00 oraz 17.00-18.00. , które zabierze personel sprzątający.
- Sprzątanie pokoi podczas pobytów odbywa się tylko na życzenie podczas nieobecności Gościa w pokoju.
- Obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania w pokoju osób nie będących Gośćmi hotelowymi.
- Zakaz używania hotelowych suszarek nadmuchowych.
IV. SALA KONSUMENCKA
- Możliwość mierzenia temperatury (bezdotykowym termometrem) przy przyjściu Gościa na salę konsumencką. W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych pracownik uniemożliwia przebywanie Gościa na sali konsumenckiej. Procedura może być powtórzona – decyduje pracownik obsługi.
- Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości przy wejściu na salę konsumencką.
- Wprowadza się odpowiednie i bezpieczne odległości między stolikami / krzesłami na sali.
- Każdorazowa dezynfekcja stołów, krzeseł, porcelany, tac, itp. dezynfekcja obrusów, wyparzanie naczyń i sztućców po każdym Gościu.
- Stosowanie przez pracowników sali konsumenckiej maseczek, przyłbic oraz rękawiczek.
- Posiłki takie jak: śniadanie i kolacja podawane są w formie szwedzkiego stołu, obiad serwowany jest do stolika.
V. POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE
- Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym, przed salą konsumencką, na każdym piętrze hotelu oraz przy windzie.
- Szczegółowa dezynfekcja raz na dobę pomieszczeń wspólnych: sale konferencyjne, świetlice, kącik zabaw.
- Regularna, co godzinę dezynfekcja toalet ogólnodostępnych w hotelu.
- Wprowadzenie ograniczenia liczby osób korzystających z kącika zabaw.
- Regularna dezynfekcja wszystkich zabawek oraz udostępnienie dozowników ze środkami dezynfekującymi dla opiekunów dzieci. Zachowanie szczególnych środków bezpieczeństwa – brak dostępu do środków dezynfekujących przez dzieci.
- Regularna dezynfekcja windy hotelowej.
VI. STREFA BAZY ZABIEGOWEJ / GABINET MASAŻU WELLSYSTEM MEDICAL
PLUS
- Możliwość mierzenia temperatury (bezdotykowy termometr) przy przyjściu każdego Gościa do bazy zabiegowej, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych uniemożliwia przyjecie Gościa na zabieg oraz przebywanie w strefie bazy zabiegowej, procedura może być powtórzona decyduje pracownik bazy.
- Wprowadzenie ograniczenia liczby osób korzystających z pomieszczeń bazy zabiegowej.
- Zachowanie bezpiecznej liczby osób oczekujących w poczekalni bazy zabiegowej i odległość pomiędzy nimi. Każdorazowa dezynfekcja blatów, stolików, krzesełek w poczekalni.
- Wprowadzanie bezpiecznej odległości między stanowiskami na sali ćwiczeń.
- Stosowanie przez personel bazy zabiegowej maseczek, przyłbic ochronnych oraz rękawiczek.
Jeśli zajdzie potrzeba również fartuchów jednorazowych. - Dezynfekcja dłoni Gości przed wejściem do gabinetu – zamontowany dystrybutor na korytarzu bazy zabiegowej.
- Zapisy na zabiegi hotel przyjmuje – mailowo bądź telefonicznie w celu unikania zgromadzeń przed recepcją.
VII. PRACOWNICY
- Bezwzględne przestrzeganie pracy w maseczkach, rękawiczkach, czepkach, odzieży ochronnej, częste dezynfekowanie urządzeń, mycie rąk, itp. przez wszystkich pracowników znajdujących się w przestrzeni, w której może nastąpić kontakt z Gośćmi.
- Szkolenia pracowników z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i wszystkich pracowników hotelu. Prowadzenie kampanii informacyjnej dla personelu dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO.
- Mierzenie temperatury (bezdotykowy termometr) przy przejściu każdego pracownika do pracy, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu.
- Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników – łatwo dostępny i widoczny dozownik na zapleczu, hotelu, szatniach.
- Wprowadzenie dodatkowej dezynfekcji przestrzeni wspólnych pracowników – szatni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.
- Przebywanie w pomieszczeniach, tam gdzie jest to możliwe do 2 osób i / lub zachowanie bezpiecznej odległości.
VIII. OGÓLNE
- Prowadzenie kampanii informacyjnej dla Gości dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności.
- Stosowanie zaleceń WHO, GIS, MZZ i obowiązujących procedur Rządowych.
- Systematyczna kontrola realizacji KODEKSU przez kadrę managerską.
Wszelkich niezbędnych informacji udzieli Państwu nasz Dział Rezerwacji, który dostępny jest w godzinach od 6.00-22.00 pod numerem kontaktowym telefonu 504-250-434 lub na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.