Ułatwienia dostępu

W obiekcie istnieje możliwość płatności za pomocą Polskiego Bonu Turystycznego za świadczone przez Dom Wczasowo - Sanatoryjny "Perła" Sp. z o.o. usługi hotelarskie lub inne imprezy turystyczne, w szczególności w miejscu ich realizacji lub oferowania.

Rezerwacja telefoniczna: +48 504 250 434

  • Wakacyjny pakiet seniora

    Wakacyjny pakiet Seniora

  • Morze i mewy

    Wypocznij nad morzem

  • Idealne położenie

    Idealne położenie nad samym morzem

  • Rehabilitacja nad morzem

    Rehabilitacja nad morzem

  • Cudowne wspomnienia

    Cudowne wspomnienia

  • Zapraszamy cały rok

    Zapraszamy cały rok

KODEKS DOBRYCH PRAKTYK
BEZPIECZNY HOTEL - BEZPIECZNY GOŚĆ - BEZPIECZNE POWROTY

„Nawet najdalsza podróż zaczyna się od pierwszego kroku„
Lao Tzu

Szanowni Goście,
czując się odpowiedzialnymi za Państwa bezpieczeństwo, zdrowie i komfort podczas pobytu w naszym hotelu oraz dbając o bezpieczeństwo naszych pracowników wprowadziliśmy dodatkowe procedury i środki prewencyjne, dotyczące utrzymania szczególnej higieny i czystości w hotelu, mających na celu zminimalizowanie zagrożeń COVID – 19. Procedury bieżąco aktualizowane w oparciu o zalecenia WHO, sanepidu i systematyczne kontrolowane przez kadrę managerską.
Dołożymy wszelkich starań, by pobyt w naszym hotelu był bezpieczny, spokojny i pozostawił pozytywne, niezatarte wrażenia.

I. HOTEL

  1. Bieżący monitoring i wdrażanie zaleceń WHO i Ministerstwa Zdrowia. Ponadto hotel jest pod stałym nadzorem i współpracą z Sanepidem w Słupsku.
  2. Wszystkie pomieszczenia hotelu są systematycznie dezynfekowane przez certyfikowane firmy zewnętrzne mające zlecenie stałe na usługi dezynfekcji w obiekcie ( protokoły dezynfekcji są zamieszczone na naszej stronie www.perla-ustka.pl). Ponadto dokonywana jest regularna, bieżąca dezynfekcja certyfikowanymi środkami, pomieszczeń ogólnodostępnych, pokoi hotelowych przez personel hotelu.

II. RECEPCJA

  1. Przed przyjazdem Gość otrzymuje drogą e-mailową pakiet informacji dotyczących rozwiązań
    anty COVID -19 z uwzględnieniem gastronomii.
  2. Możliwość mierzenia temperatury (bezdotykowy termometr) przy wejściu Gościa do hotelu;
    w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych recepcja uniemożliwia przyjęcie
    Gościa do hotelu, procedura może być powtórzona – decyduje pracownik hotelu.
  3. W przypadku pojawienia się Gościa w Hotelu z objawami choroby, Hotel zastrzega sobie prawo
    do nie zameldowania z zachowaniem zadatku.
  4. Stosowanie przez pracowników obsługi hotelu, maseczek, przyłbic, rękawiczek.
  5. Przy ladzie recepcyjnej stoi maksymalnie 1 Gość (ewentualnie rodzina 2 plus 2)
  6. Systematyczna dezynfekcja drzwi, klamek, powierzchni lady recepcyjnej, wózka, poręczy,
    kanap, foteli itp. w lobby hotelu.
  7. Wprowadza się ograniczenie liczby osób oczekujących w kolejce do recepcji w lobby
    hotelowym. Zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy Gośćmi w kolejce – minimum 2
    metry.
  8. Informowanie Gości o wprowadzonych procedurach obowiązujących w hotelu jak również
    wypełnienie przez Gościa ankiety aktualizacyjnej dotyczącej wiedzy o stanie zdrowia.
  9. Obowiązują nowe godziny doby hotelowej 16.00:10.00.
  10. Zakaz bezwzględny przebywania w pokoju hotelowym osób niezameldowanych.
  11. Dezynfekcja kluczy po wyjeździe Gości.
  12. Każdorazowa, po użyciu, dezynfekcja sprzętów udostępnianych Gościom: rowery, kije, leżaki, itp.

III. POKÓJ HOTELOWY

  1. Obowiązkowe dezynfekowanie każdego opuszczonego przez Gościa pokoju przed przyjęciem kolejnego oraz na prośbę Gości podczas pobytu w hotelu po uprzednim ustaleniu godzin w jakich pokój będzie dostępny.
  2. Zwiększona częstotliwość dezynfekcji urządzeń, mebli, klamek, armatury, poręczy, pilotów TV, telefonów i innych urządzeń będących w pokoju oraz wietrzenie pokoju hotelowego.
  3. Wietrzenie pokoi, prosi się o pozostawienie uchylonych okien przez Gości hotelowych.
  4. Zmianie ulega także usługa sprzątania. Po przyjeździe do hotelu Goście otrzymuję w pokoju 3 worki, jeden na zabrudzone ręczniki, jeden na zabrudzoną pościel, i jeden na śmieci. Kiedy ręczniki i pościel muszą zostać wyprane, a śmieci muszą zostać usunięte, Goście proszeni są o umieszczenie worków w pobliżu wejść do ich pokoi w godzinach 8.00-9.00 oraz 17.00-18.00. , które zabierze personel sprzątający.
  5. Sprzątanie pokoi podczas pobytów odbywa się tylko na życzenie podczas nieobecności Gościa w pokoju.
  6. Obowiązuje bezwzględny zakaz przebywania w pokoju osób nie będących Gośćmi hotelowymi.
  7. Zakaz używania hotelowych suszarek nadmuchowych.

IV. SALA KONSUMENCKA

  1. Możliwość mierzenia temperatury (bezdotykowym termometrem) przy przyjściu Gościa na salę konsumencką. W przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych pracownik uniemożliwia przebywanie Gościa na sali konsumenckiej. Procedura może być powtórzona – decyduje pracownik obsługi.
  2. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości przy wejściu na salę konsumencką.
  3. Wprowadza się odpowiednie i bezpieczne odległości między stolikami / krzesłami na sali.
  4. Każdorazowa dezynfekcja stołów, krzeseł, porcelany, tac, itp. dezynfekcja obrusów, wyparzanie naczyń i sztućców po każdym Gościu.
  5. Stosowanie przez pracowników sali konsumenckiej maseczek, przyłbic oraz rękawiczek.
  6. Posiłki takie jak: śniadanie i kolacja podawane są w formie szwedzkiego stołu, obiad serwowany jest do stolika.

V. POMIESZCZENIA OGÓLNODOSTĘPNE

  1. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla Gości w holu recepcyjnym, przed salą konsumencką, na każdym piętrze hotelu oraz przy windzie.
  2. Szczegółowa dezynfekcja raz na dobę pomieszczeń wspólnych: sale konferencyjne, świetlice, kącik zabaw.
  3. Regularna, co godzinę dezynfekcja toalet ogólnodostępnych w hotelu.
  4. Wprowadzenie ograniczenia liczby osób korzystających z kącika zabaw.
  5. Regularna dezynfekcja wszystkich zabawek oraz udostępnienie dozowników ze środkami dezynfekującymi dla opiekunów dzieci. Zachowanie szczególnych środków bezpieczeństwa – brak dostępu do środków dezynfekujących przez dzieci.
  6. Regularna dezynfekcja windy hotelowej.

VI. STREFA BAZY ZABIEGOWEJ / GABINET MASAŻU WELLSYSTEM MEDICAL
PLUS

  1. Możliwość mierzenia temperatury (bezdotykowy termometr) przy przyjściu każdego Gościa do bazy zabiegowej, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych uniemożliwia przyjecie Gościa na zabieg oraz przebywanie w strefie bazy zabiegowej, procedura może być powtórzona decyduje pracownik bazy.
  2. Wprowadzenie ograniczenia liczby osób korzystających z pomieszczeń bazy zabiegowej.
  3. Zachowanie bezpiecznej liczby osób oczekujących w poczekalni bazy zabiegowej i odległość pomiędzy nimi. Każdorazowa dezynfekcja blatów, stolików, krzesełek w poczekalni.
  4. Wprowadzanie bezpiecznej odległości między stanowiskami na sali ćwiczeń.
  5. Stosowanie przez personel bazy zabiegowej maseczek, przyłbic ochronnych oraz rękawiczek.
    Jeśli zajdzie potrzeba również fartuchów jednorazowych.
  6. Dezynfekcja dłoni Gości przed wejściem do gabinetu – zamontowany dystrybutor na korytarzu bazy zabiegowej.
  7. Zapisy na zabiegi hotel przyjmuje – mailowo bądź telefonicznie w celu unikania zgromadzeń przed recepcją.

VII. PRACOWNICY

  1. Bezwzględne przestrzeganie pracy w maseczkach, rękawiczkach, czepkach, odzieży ochronnej, częste dezynfekowanie urządzeń, mycie rąk, itp. przez wszystkich pracowników znajdujących się w przestrzeni, w której może nastąpić kontakt z Gośćmi.
  2. Szkolenia pracowników z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i wszystkich pracowników hotelu. Prowadzenie kampanii informacyjnej dla personelu dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO.
  3. Mierzenie temperatury (bezdotykowy termometr) przy przejściu każdego pracownika do pracy, w przypadku stanu podgorączkowego i objawów chorobowych oddelegowanie pracownika do domu.
  4. Zapewnienie płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników – łatwo dostępny i widoczny dozownik na zapleczu, hotelu, szatniach.
  5. Wprowadzenie dodatkowej dezynfekcji przestrzeni wspólnych pracowników – szatni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.
  6. Przebywanie w pomieszczeniach, tam gdzie jest to możliwe do 2 osób i / lub zachowanie bezpiecznej odległości.

VIII. OGÓLNE

  1. Prowadzenie kampanii informacyjnej dla Gości dotyczącej zachowania szczególnych środków ostrożności.
  2. Stosowanie zaleceń WHO, GIS, MZZ i obowiązujących procedur Rządowych.
  3. Systematyczna kontrola realizacji KODEKSU przez kadrę managerską.

Wszelkich niezbędnych informacji udzieli Państwu nasz Dział Rezerwacji, który dostępny jest w godzinach od 6.00-22.00 pod numerem kontaktowym telefonu 504-250-434 lub na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.